Realizované projekty Tisk

Třetí dávka zdarma

Externí product management pro GlaxoSmithKline

  • průzkum trhu
  • návrh kampaně
  • vedení kampaně
  • trénink reprezentantů
  • doporučení pro budoucnost


výsledek: plnění prodejního cíle 370%

Nyní je kampaň s úspěchem každoročně používána v několika evropských zemích.


Battaerd Mansley

Battaerd Mansley je mezinárodně působící organizace, součást skupiny IMS. V centru její pozornosti je zvyšování komerční úspěšnosti farmaceutických firem, a to zejména monitorováním účinnosti marketingových a prodejních aktivit firem a poradenstvím v této oblasti. Firma operuje v Austrálii, Jižní Africe a v současnosti otevírá pobočky v řadě asijských zemí. Ve střední a východní Evropě přibyly k pražskému zastoupení i pobočky v Polsku, Maďarsku a Rakousku. V zemích, kde existují pobočky společnosti Battaerd Mansley, spolupracují s ní prakticky všechny významné farmaceutické firmy. Produkty Battaerd Mansley slouží jako Key Performance Indicators (KPI) k měření a zlepšování komerční výkonnosti firem a jako nástroj při rozhodování otázek strategického i taktického zaměření.

  • definice potenciálu trhu
  • pre-launchové aktivity
  • aunch produktů u předních farmaceutických společností v ČR
  • kompletní předání zadavateli



Sales Manager Excellent

Mezinárodní projekt na zjednocení profesionální úrovně sales a area manažerů ze 16 zemí Evropy a Asie

  • návrh designu
  • interaktivní spolupráce s účastníky prostřednictvím internetu
  • 3-denní workshop s účastníky
  • závěrečná zpráva s doporučením postupu do budoucna